tisdag 21 oktober 2008

Nyss hemkommen...

Skönt! Komma hem. Ta ut hundarna på en promenad i skogen.
Jag slutade tidigare på DI. Så först försökte jag hooka upp med min syster för en lunch. Men hon hade hand om 2 praoelever som hade börjat hos henne idag, så det blev inget med det. Försökte hooka upp med fröken J men hon repeterade på någon teater. Det var väldigt vad alla var upptagna idag då! Så jag svängde förbi Myrorna på vägen hem. Hade fått för mig att jag absolut skulle ha 3 fina gamla fat att ställa ljus på, och jag hittade 3 fina gamla fat. Det fanns en j-vla massa gamla fat men bara 3 fick följa med mig hem. Ska visa sen. Ska visa hur jag tänker med det här...
Nu ska jag äta en sen lunch hemma sen 15.30 ska jag göra en telefonintervju med Jonna Sima för DN.

1 kommentar:

Anonym sa...

Då ska jag kolla DN på fredag!