tisdag 21 oktober 2008

Intervjun gjord

Nu har jag gjort intervju för DN:s tv-bilaga som kommer på fredag. Jonna Sima var en väldigt trevlig journalist. Alla journalister är inte trevliga så när man träffar en som är det så är det bara tacka och ta emot. Vi pratade om lite allt möjligt, men framförallt påpekade hon att det var lustigt att jag var med i alla tv-kanaler den här hösten, och det är det ju faktiskt. Svensson SVT, Extra Extra 3:an, Tack gode gud och Oskyldigt dömd 4:an och Misses Lista 5:an. Det är ju faktiskt lite roligt och framförallt härligt när jag tänker lite extra på det.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så söt Claudia... jag och min kompis var på premiären av Raw och stod ute och rökte samtidigt som dig.. eller, hittade inte tändaren och egentligen ville vi inte fråga för det kändes så pinsamt, haha... här har man suttit halva sin uppväxt och dyrkat Skilda världar helt plötsligt stod frida framför en som säkert är trött på att folk kommer fram.. men sen var du ju trevlig och det var inte så pinsamt ändå även om jag gärna hade velat ta ett kort, haha men det vågade jag inte... du verkar vara så gullig ändå :)

Claudia sa...

Tack! Kom fram nästa gång. Lova det!

Anonym sa...

Vet du när Tack gode gud sänds då du är med och i vilket/vilka avsnitt som du är med i Oskyldigt dömd? :D ? För då ska jag hålla utkik!