fredag 24 oktober 2008

Långpromenad+pizza+film

Jag kom just hem från en långpromenad med Kitty. Vi var ute i en timme. Väldigt hurtigt. Och nu är jag så orolig att jag har fått lite motion och att jag har fått lite fastare former eller bra hy av det härliga regnet. Så orolig att jag har skickat ner Mr S att köpa pizza och glass. Ja, man vill ju inte vara fit. Nej, fit är för tråkmånsar. Pizza är för festefolk! Eller avgör själv. Vilken fredagkväll låter roligast? En kväll med en flaska vatten och en fräsch grönsallad och en film eller cola och en pizza och glass och film. För mig är det ingen diskussion.

5 kommentarer:

Marie sa...

Film, cola & pizza så klart :-)
Var filmen bra?
Såg dig precis i reprisen av Extra Extra, du var jättebra och rolig :-)

Anonym sa...

joo men ja menar det!sallad och vatten en fredagkväll känns lite väl hurtigt...hahha...

Anonym sa...

Angående låten du har längre ner på sidan. Jättefin! Men lyssna här då: http://www.myspace.com/brittapersson

Tänker mig att båda tjejerna bidragit till Stor i Japan som går på sexan på söndagar.

Trevlig Helg.

Anonym sa...

Oj, genast börjar jag digga dig i massor! Majoriteten kan ju inte ha ett gram för mycket på kroppen, och en pizza finns inte på mils avstånd. Härligt med en tjej som säger så =D

Emilie sa...

klockrent :D
dissa vattenflaskan och salladen en fredag kväll, vad fasen liksom :)
inte någon diskussion här heller :D