lördag 25 oktober 2008

"Jag tejpar din lägenhet"

Kvällen har (efter film+pizza+glass) ägnats åt att tejpa köket.
Vi ska måla om köket imorgon.
Men allvarligt. Det måste vara bland det tråkigaste man kan göra. Tänk vilken affärsidé. "Jag tejpar din lägenhet". Åka runt och tejpa olika hem innan dom ska måla och så tar man 500 spänn i timman för det. Det skulle ju vara värt det. För mig skulle det det...lätt! Så nu släpper jag den idén här i cyberspace. Först till kvarn får mala. "Jag tejpar din lägenhet". Glöm inte var ni läste det först.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tror jag sa det för några veckor sen..men ok du får väl ta creed för det då ;)


Tejpa är boooring, måla är minst sagt lika trist det..men FAN va härligt det är när det är klart.

Lycka till.. själv målar jag just nu om i vardagsrummet