torsdag 25 september 2008

Morgonbesök

Jag har haft morgonbesök av en man. En besiktningsman.
Han skulle kolla vår lägenhet inför flytten.
Han gick runt här och antecknade och jag kom på mig själv med att känna mig skyldig, varför vet jag inte, jag frågade om det var något jag kunde göra, men icke. Jag vet inte varför jag kände mig skyldig. För att jag har målat en vägg i guld? För att det är stökigt här, eftersom det råder flyttkaos? Jag vet inte. Kanske är det helt enkelt konstigt att ha en främmande människa i lägenheten när du precis har klivit ur sängen?
Ja...det är nog det.

Nu ska jag dricka mitt morgonkaffe, sen är det dags för en timmas powerwalk. Lovely!

Godmorgon!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Powerwalkar du varje dag?

Claudia sa...

Jag försöker. Jag gör det iallafall 4 gånger i veckan.

Anonym sa...

vad roligt :) jag jobbar med denna besiktningsman.

Anonym sa...

Hej

hoppas flytten går bra, hade nog också tyck det känns konstigt med någon främmande person i ens hem.

Anonym sa...

vart i stan ska ni flytta i från?

Anonym sa...

jag vill nämligen flytta till stan
några bra tips?:)

Claudia sa...

Nej Lisa, tyvärr har jag inga bra tips...Vi har bytt.