torsdag 25 september 2008

Hemma och helt slut.



Det var kul.
Det var väldigt kul på Norra Brunn ikväll!
Johan Rheborg, Peter Wahlbeck och Aron Flam. Bra!
Jag skrattade och skrattade.

När vi var på väg hem och jag åt på en god havrekaka så slog det mig.
Varje kväll blir jag sötsugen, ja, det är ju ingen galen nyhet, men det är sant.
Varje kväll.
Har man någon brist då?
Mr S sa: -Kroppen säger bara till vad den behöver...
Och jag tänkte genast att det är ju inte möjligt, då behöver min kropp godis och fett varje kväll och hela tiden?
Varför då? Varför just min kropp? Why God? Why?

Godnatt mina nära och kära.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kollade precis senaste avsnittet av Svensson, Svensson på SVT:s hemsida, det är så jäkla bra! :)

Tror absolut inte att du är ensam om att få sötsugebegär på kvällarna, här sitter en till! ;)

Anonym sa...

...rått enkelt, när man börjar bli trött reagerar kroppen och vill ha snabb energi dvs fett o socker, nu beror de dock inte på energibrist utan sovdags!
/My

Anonym sa...

Jo, men sedan så går du ju en powerwalk varje dag, så det ska nog inte vara några problem med lite sötsug varje kväll =)

Claudia sa...

Det är ju sant!

Anonym sa...

Själv kan jag få sötsug efter att jag har ätit o är mätt o belåten. Då vill jag görna ha lite godisa av nåt slag eller glass :P. Det kanske kan jämföras när rökare blir sugna på cigf efter att de käkat, men då tycker jag d känns väldans mkt bättre o ta lite godis eller glass :D