lördag 27 september 2008

Godmorgon!

Godmorgon.
Vilken dag! En helt ledig dag med mr S och hundarna. Men det finns fortfarande en to-do-list.
Det finns det ju tydligen alltid i mitt liv. Det är lite så jag jobbar.
Först ska jag sminka av mig. Jo, det är klart jag gjorde det igår, men allt ville tydligen inte försvinna märkte jag när jag vaknade imorse...
Sen ska jag äta en lång och god frukost. Det är ett måste på lediga lördagar.
Klockan 11 kommer det ett par som har köpt en lampa av mig. En stor jättefin lampa, men som väger ett ton, så jag har lovat att aldrig mer ta med mig den i en flytt...
Efter det ska vi packa.
Vi flyttar på onsdag, så vi ska försöka att bli klara idag.
Vi flyttar på onsdag.
Jag kan inte sluta säga det.
Vi flyttar på onsdag.

3 kommentarer:

Emilias sa...

Det är så roligt att flytta, men ack så slitsamt! :)

Anonym sa...

Kul att du äntligen ska flytta nu efter allt krångel=)

Anonym sa...

Det är grymt tråkigt att utföra själva flytten men det är spännande att bli sambo!