lördag 27 september 2008

Dancing queen

Hemma från en fantastiskt rolig kväll!
Vi har haft slutfest med "Misses Lista".
Vi började kvällen med att titta på alla avsnitt. Roligt.
Sen åt vi 3-rätters på resturang Michelangelo i Gamla Stan.
Sen åkte vi till Berns och där dansade jag i 2 timmar i sträck. Det var fantastiskt roligt.
I felt like a dancing queen.
Dom jag har jobbbat med nu är så roliga, jag skulle gärna hyra ett stort hus, bo med alla dom här människorna och producera "Misses Lista" för evigt.

God natt mina vänner, hoppas att kvällen varit snäll mot er, sov gott, vi hörs imorgon.

Godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

...att du överhuvudtaget kan stå på benen tycker jag är beundransvärt! Själv ligger jag på soffan i en sorglig hög och kämpar med bakfyllan. Tack för igår. Det va kul. (Du får dock träna på att säga hej då när du går för kvällen)

Succe kommer vi göra oxå. Hör och syns!
kram
Zeb