tisdag 20 oktober 2009

Vi har stora planer



Vi ska ut och resa. Jag, MrS och hundarna. Vi har planerat det så länge och som det ser ut nu så kommer det att hända i vår. Vi ska bila genom Europa ner till Frankrike och sen vidare in i Italien. I Frankrike ska vi hälsa på min pappa och vänner till MrS och i Italien ska vi hyra ett hus. Ni vet ett sånt där typiskt italienskt hus i en liten bergsby med en fin veranda och klängväxter och olivträd. Ja, vi har inte hittat nåt än men jag kan se allt framför mig. Det kommer att bli underbart.

Vi har pass till hundarna men vi har aldrig använt dom, men nu så.

Har ni rest med hund någon gång? Några tips? Några bra hotell i europa som tar hundar?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Men Claudia...vi då??? =) du bloggar väll därifrån? du kanske inte är borta så länge?

Mvh Anki

Anonym sa...

Jo, önskar dig o MrS trevlig resa naturligtvis låter ju som paradiset =) vad kuuul =)

Anki

Anonym sa...

Min första tanke var, "du slutar väl inte blogga?". Din blogg får mig att må bra!

Claudia sa...

Vad jag än gör i livet så ska jag inte sluta blogga! lovar!

Anonym sa...

bor din pappa där?

Anonym sa...

Låter underbart! Hoppas ni får en härlig och trevlig resa!!

/Hanna

Claudia sa...

Min pappa bor i Frankrike 6 månader om året och 6 månader här i Sverige.