fredag 16 oktober 2009

Rosa spets och 4 hundar




Puuuuuh!
Den här dagen är över, eller rättare sagt nu kan jag bara ligga i soffan och ha det oförskämt bra.
Den här dagen har varit galen...sa jag att x2000 blev 1 timma försenat?
Jag åkte tåg mellan 6 och 14 idag.Insane.
Sen åkte jag ju iallafall hem och bytte om och tog en taxi till filminspelningen som jag trodde skulle bli ännu galnare men det gick jättebra. Jag skärpte ihop alla mina sinnen (dom som fanns kvar) och presterade helt enligt regissörens önskemål. Skönt! Vi var klara 1 timma tidigare.

Nu är vi hos min syster, vi ska bo här i helgen och passa henne hundar så jag sitter med 4 hundar i en soffa och ska äta hämtmat från en underbart god indisk restaurang.

Jag säger det och slår mig själv. Fredagsmys.

4 kommentarer:

Anonym sa...

men fy fan de va inte bara en timme du va tvungen att åka tåg=/ hoppas ni har en mysig kväll!:)

//Frida ( www.shooooo.blogg.se )

Anonym sa...

Låter mysigt =) hur går det med byrån är den såld???

/ Kram Anki

Annica sa...

Hahaha, tänk vad reklamen har stor inverkan på allas våra liv! Mys hårt!!!

Jessica sa...

Hoppades på att du skulle avslöja ang. ditt jobb idag. Har ett minne av att du pratade om det?