torsdag 8 oktober 2009

Höjden av hunger?

Jag var precis och handlade middag, i bilen på vägen till affären så såg jag något som måste vara höjden av hunger. Det var en tjej, ca 15 år, blond, hon hade på sig träningsbyxor och dunjacka. I ena handen hade hon ett koppel, på andra sidan kopplet gick en söt vit hund, en westie. I andra handen hade hon en pizzakartong. Kartongen var öppen och med koppelhanden rev hon pizzabitar som hon fullkomligt mulade in i munnen.
Det måste ju vara höjden av hunger? Jag menar hur långt hade hon hem?

När jag tänker efter hade det kunnat vara jag ;)

2 kommentarer:

Eleonor sa...

Jag skulle lätt kunna göra så.. =)

Anonym sa...

hahahh de hade lätt kunna vara jag:):):)

//Frida ( www.shooooo.blogg.se )