Jag var precis och handlade middag, i bilen på vägen till affären så såg jag något som måste vara höjden av hunger. Det var en tjej, ca 15 år, blond, hon hade på sig träningsbyxor och dunjacka. I ena handen hade hon ett koppel, på andra sidan kopplet gick en söt vit hund, en westie. I andra handen hade hon en pizzakartong. Kartongen var öppen och med koppelhanden rev hon pizzabitar som hon fullkomligt mulade in i munnen.
Det måste ju vara höjden av hunger? Jag menar hur långt hade hon hem?
När jag tänker efter hade det kunnat vara jag ;)
torsdag 8 oktober 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
Jag skulle lätt kunna göra så.. =)
hahahh de hade lätt kunna vara jag:):):)
//Frida ( www.shooooo.blogg.se )
Skicka en kommentar