torsdag 8 oktober 2009

Frågestund


Nu vill jag ha frågor av er!
Vad som helst! Shoot!

Vi kör till klockan 01.00 så svarar jag imorgon!

16 kommentarer:

Alexander sa...

Har du besökt Östersund någon gång?
Hur långt norrut har du varit i Sverige?

Malin sa...

När kommer svensson svensson?!:D

Har du kontakt med någon från skilda världar gänger?

Anonym sa...

Vilken slags humor gillar du mest respektive sämst och varför?

/Sofia :-)

Anonym sa...

Har du varit i Nora nån gång? om inte så rekommenderar jag denna stad, liten och mysig..vad gör du hellst på din fritid?

Ha det gott =)

Kram Anki

Dennis Johansson sa...

Hej!
Tycker du är bäst i Svensson Svensson. Hur mycket får ni för en säsong??

Sigurd sa...

En fråga:
Vilken är din favorit mat?

Crabbofix sa...

Kommer du någon gång visa brösten i bloggen?

Anonym sa...

har du sett private practice eller brothers and sisters? riktigt bra serier, och true blood förstås :)

/ sara

Anonym sa...

Ditt bästa råd för att tycka om sig själv och vara nöjd med den man är? Tyckte mycket om inlägget som berörde vikten av att vara sig själv fullt ut.

Hoppas förkylningen givit med sig imorgon.

En dag med Lollo!! sa...

Du behöver inte svara om du inte vill. Men varför kallar du Christoffer för just MrS. Hade d varit MrM hade jag tagit det för mannen med stort M. Men förkortingen MrS får jag inte ihop. Som sagt du måste inte svara.

Anonym sa...

Hej Claudia! Kanske lite sent med en fråga men i alla fall jag undrar hur länge du var med som Frida Lindberg i Skilda världar? Ha det bra Mvh Viktor.

Sara sa...

Vad är det mest betalade jobbet du gjort? Har du tagit ett jobb bara för pengarna? ;)
Hihi små konstiga frågor, vad vet jag. Men är man nyfiken så är man.

Sara sa...

Kom på en till fråga. Ska köpa en valp=) Undrar om du har några valp tips? Och hur länge en liten valp kan vara ensam?

Lily sa...

sorry om jag e lite sen med frågorna.. men jag undrar om du har ngt tips på hur man ska göra om man vill bli skådespelerska ?!
jag har försökt att komma med i olika teatergrupper med man måste bo i den staden som teatergrupen är i vilket jag inte gör.. hur ska jag göra ?!

Tack för en grymt bra blogg. :D

Anonym sa...

Vad jobbar du med när du jobbar på ditt kontor? :)

Anonym sa...

Vad jobbar du med när du jobbar på ditt kontor? :)