fredag 16 oktober 2009

En gång till och jag nitar dig


Nu sitter jag på tåget mot Stockholm. Alltså det rätta tåget som faktiskt ska ta mig hem till mitt kära hem och mina dogs. Vilken resa. Det som hände var att när jag kom till Berga i ottan så stod det ett tåg på perrongen som jag hoppade på, jag såg inget annat tåg men tydligen hade det kommit in nåt mer tåg där och bla bla bla, jag åkte mot Kalmar istället för att åka till Linköping. Så jag har varit till Kalmar och tillbaka och nu sitter jag på x2000.
På tåget där jag var allmänt förvirrad så var det världens gulligaste tjej som jobbade och som först försökte fixa taxi till mig men som sen när inte det gick höll mig lite sällskap. Tack!

Sen var det det här med fredagsmys; hör jag en person till använda det ordet så måste jag slå nån. Usch. Lägg av med det där tramset.
Okej, min tågfadäs har gått ut över det här ordet nu men det får vara så.



6 kommentarer:

Anonym sa...

fredagsmyyyyssssss

Lilla Blå sa...

Låter som en klassisk "jag borde inte gått ur sängen dag".. Stackare!
Har själv en sådan idag, sovit dåligt är knappt vid medvetande man tvingar sig upp, tar sig till jobb i blåst och ösregn för att inse att hela kontoret är tomt när man kommer fram och man kan gå hem igen! Där förlora man tre timmar som man kunde sovit gott, usch usch. Kram och hoppas dagen bara blir bättre nu :)

Moa sa...

Haha, varför måste alla använda det ordet? Har hört det ett antal gånger idag. Jaha, ikväll blir det frdagsmys?
Nä, jag håller med. Det är jobbigt & tramsigt ;)!

Anonym sa...

Jag tycker den har en avslappnande effekt =)

/ Anki

Peter sa...

Om jag ser någon skriva ordet Lovely igen så måste jag nog.......

Claudia sa...

Oj Peter då måste du nog byte blogg;)