måndag 19 oktober 2009

Dyrt men väldigt trevligt

Jag gillar ju att lyxshoppa. Eller jag gillar bäst att fynda, men lite lyxshopping då och då är härligt och ett måste för själens bästa.
Jag har vissa saker som jag unnar mig och lägger pengar på:

Doftljus från Byredo med doften Bibliothéque.
Helt underbar doft och det räcker länge, det räcker med att elda i 30 min så doftar det gott i hela lägenheten.
Pris: 399:-

Mascara från Helena Rubinstein, Lash Queen. En kompis till mig som är make up artist sa - Claudia, du har aldrig haft så snygga fransar som nu. Haha, sen den dagen kan jag inte byta mascara.
Den är underbar, lite dyr, men väl värd varenda krona.
Pris: 295:-

7 kommentarer:

Anonym sa...

hhmmm...... du lägger väldigt ofta ut bilder på produkter med varumärke o vad de kostar. Det är väl ingen smygreklam,va?

Mina tankar sa...

håller med dig har samma mascara - helt klart värt pengarna :) sen är den snygg också

Claudia sa...

Jo, det blir ju reklam på det sättet att jag tipsar om saker, men jag får inget betalt för det. Tipsa måste man ju få göra!

Robban sa...

Tja bruden, norrlänningen här!

Bra mascara helt klart, men gillar du den så ska du också testa den nya från Guerlain!

Anonym sa...

Skulle du säga nej om någon ville att du skulle göra reklam för dem på bloggen då? Av ett märke som du gillade tex?

Anonym sa...

nice, ja man måste få unna sig ibland!:):):)

//Frida ( www.shooooo.blogg.se )

Klankis sa...

ÅH vad bra! Jag har precis köpt doftljus för 349:- och fick jättedåligt pengasamvete för det men nu känns det lite bättre! Det kunde ha varit värre liksom.