söndag 27 september 2009

Vem ska mamma ligga med?


Vi hade tittat på något på 3:an ikväll och så glömde jag stänga av tv:n och helt plötsligt gick programmet "Ensam mamma söker". Vad är det för ett j-la program?
-Nu lilla vän flyttar det hem en massa karlar till mamma och sen ska vi bestämma vem som ska bli er nya pappa. Men första ska vi köpa gossedjur till var och en av dom.
Sen ska dessutom barnen sitta och prata in i kameran om mamma och alla hennes killar som hon väljer emellan...Fy!
Som produktionsbolag förstår jag att det är smaskig och bra tv, men att det finns mammor som går med på att göra det här tycker jag är rent utsagt fruktansvärt. Hur tänker man?
Nej, jag gillar det inte. Jag tycker att det är äckligt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

tack Caludia, önskar att fler kunde säga det rakt ut! Det ÄR vidrigt.

Anonym sa...

Ja,,,fy fan rättare sagt!!!! det är så vidrigt o sjukt..hur lågt kan man sjunka???

/Anki

jojocia sa...

Håller helt och hållet med, men jag blir även fruktansvärt sur på mig själv som sitter och ser programmet. Tittar för att förfasas och förundras. Tragiskt nog så är det ju barnen som blir lidande!

Anonym sa...

Det programmet är så dåligt och det är taskigt mot barnen som är med där. Ha det bra Mvh Viktor.