tisdag 1 september 2009

Nu kör vi!



Nu är jag peppad!
Sen jag kom hem från Malmö har jag verkligen slarvat med träning och motion.
Men nu är det dags! Batterierna i stegräknaren är bytt och jag ska börja med att gå 12000 steg om dagen i en vecka för att komma igång.
Vill ni haka på? Jag kommer att skriva upp mina steg här i bloggen varje kväll nu under första veckan, så ni som vill "gå med mig" kan väl skriva hur många steg ni gått under dagen så kommer jag publicera några av era resultat. Lycka till!
Jag börjar nu. En lång powerwalk på morgonen.
Godmorgon!

3 kommentarer:

Ellinor sa...

OK - jag är med! Ska byta batterier i min också :D

Anonym sa...

de är ju smart!:) Jag måste typ också köra på de!:)

//Frida ( www.shooooo.blogg.se )

Anna sa...

Idag började jag i skolan igen så nu ska jag börja bli seriös på riktigt så jag ska få mitt vidvinkelobjektiv till kameran. Får det av föräldrarna om jag vinner vår utmaning som är den som först går ner 10 kilo. Så hade tänkt plocka fram min stegräknare & nu fick jag ju göra det. Det blev 15539 steg för mig idag =)