söndag 27 september 2009

King Pin

Stora bowlingdagen.
Ja, idag har det bowlats. Hela familjen var på plats, vi tog upp hela stället och vi blev uppdelade i lag. Jag var med mamma, min syster Cian och min andra systers kära,Odd.
Jag tror att Odd var halvnöjd med sitt lag med tanke opå att efter 3 gånger hade jag, mamma och Cian sammanlagt 18 poäng. Haha.
Men sen tog det sig, jag ägde inte på nåt sätt men det gick helt okej, framförallt blev det många skratt.
Mamma tyckte att hennes bollar bara gick åt vänster fast hon siktade åt höger och Cian var glad om det gick överhuvudtaget, vilket det också gjorde i slutet.
Sen var det nåt barn som grät och min ena brorsa gjorde strike, på strike, på strike och ja, det var en familjefest utan dess like. Loved it. Jag älskar min familj!

Jag körde först på 8:an och sen på 10:an

Mitt klot, förmodligen på väg mot en ny katastrof

MrS ägde, såklart! Så stolt så ;)

Mycket skratt, här med min mammi

Hahaha

Mitt nya fina nitskärp

Snefokus

Inga kommentarer: