söndag 30 augusti 2009

Sophies val



Ikväll såg jag en otroligt bra film. Sophies val.
Det är en gammal film men jag har aldrig sett den. Men nu har jag det. Vilken film! Vilket otroligt skådespeleri, Meryl Streep är helt fantastisk. Det finns nog ingen som hon, som t.ex kan bryta på polska i en hel film utan att man tänker på det, sen har ju hon en mimik som är fantastisk. Hon behöver inte säga nåt, man förstår precis hennes sinnesstämning. Hon är helt underbart bra.
Och filmen är så snygg. Jag blev väldigt inspirerad av MS´s kläder och stil. Mycket lockar i håret, röda läppar och kvinnliga kläder i skira material.

Se den!

Nu ska jag gå och lägga mig, somnade i soffa efter filmen. Det är otroligt skönt at somna i sofffan men det är inte lika skönt när man vaknar där...ut med dogsen och sen natti natti.

Puss och sov gott.

Inga kommentarer: