lördag 1 augusti 2009

Godmorgon

Idag vaknade jag tidigt. Eller det är ju fortfarande mycket senare än jag går upp i veckan...
Nu sitter jag iallafall i soffan, alla sover, jag ska äta aprikoser och läsa om mat.

Kvällen igår var toppen. Vi åt god mat och pratade om vad som har hänt i veckan.
Man har så mycket att ta igen när man är ifrån varandra så mycket som vi är nu.
På 9 veckor har vi bara setts 3! Det är mycket ifrån-varandra-tid.

Idag ska jag på loppis! Sommarens första, jag såg en lapp när jag var och handlade igår, vilken lycka!
Jag vill fynda fina saker och accessoarer och böcker och massa annat.
Jag tror att den började 9 så jag ska snart gå dit.

Sen håller jag tummarna för att det blir sol idag. Jag vill ju vara lite brun på måndag;). jag har ju köpt ny klänning och allt.

Vad ska ni göra idag? Vad har ni för väder?


5 kommentarer:

Björn sa...

Idag blir det en rejäl cykeltur. Sen ska jag åka och hämta mina ljusstakar som jag hoppas har torkat efter lackering nu så jag kan packa ner dem och ta hem dem. Sen blir det en lugn eftermiddag på balkongen.

Ellie sa...

Är ju oxå i sthlm så här är det mulet... Tänkte dra in på prideparaden, men det blir ikea ist. Har sett paraden 3ggr så jag tror ändå att det e mkt som e lika ;)

Anna sa...

Om du tycker det är kul att gå på loppis borde du gå på Drottningtorget. Det är loppis där varje söndag kl 9-16. En del samlare men en del privatpersoner också.
Om du går dit kanske vi ses där för funderar på att bege mig dit för var där för två veckor sedan & var en som stod och sålde nya djurtillbehör. Så var lite jag hade tänkt kolla till min lillhund =)

Claudia sa...

Åh, vad roligt. Det kanske blir en sväng dit imorgon!

Anonym sa...

Hej! Jag har varit och shoppat i stan. Vädret här är mulet och regnskurar.

/Hanna