fredag 28 augusti 2009

Back to glamour



Nu har jag precis kommit hem från stan. Efter kursen åkte jag hem och lämnade hundarna och åkte in till stan för att köpa skor till ikväll. Jag hade en klänning...men jag hittade en ny, när jag såg den här så kunde jag inte låta bli. Jag tycker att den är så fin! Köpte enkla mockapumps med en fin lite volangdetalj på klacken. Så nu ska jag duscha och fixa mig iordning. Det ska bli så kul ikväll! Jag älskar hur mitt liv kastas mellan kantareller och glamour.
Ni håller väl tummarna för att Parlamentet vinner!?

Puss och kram.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller mina tummar! Ha det så kul!=)

Sara sa...

självklart.
Tummarna hålls för Dig o Hasse Brontén

Suzan sa...

snyggt!!
Ser fram emot att se bilder =)

Anonym sa...

så jävla snygg klänning och skorna va skit läckra dom me!!:):):):)

//Frida (www.shooooo.blogg.se)

Lina sa...

Hej!
Väldigt fin klänning, var har du köpt den? Letar nämnligen efter en blå klänning med paljetter till en tema-fest!
Vänliga hälsningar
Lina

Karen sa...

Claudia var är det för märke på de svarta klackskorna med volang. ??? De e jättefina.

Claudia sa...

Dom är från Scorett.