tisdag 28 juli 2009

Jag ska köpa hus!

Jag har bestämt mig!
Jag ska köpa ett hus, ett fritidshus med öppen spis och fin trädgård.
Jag har velat det så länge och nu har jag bestämt mig.
Så nu är det jag som hemnet-knarkar hela dagarna.
Enda kriteriet är att det ligger max i timmas bilväg från stan.
Sen kan det vara nytt, gammal, renoverat, slitet, det är mer en känsla för huset och en energi som jag är ute efter.
Så har ni tips på hus så är ni mer än hjärtligt välkomna att höra av er!

Vill ni följa med mig i jakten på mitt fritidshus?

Puss!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja jag läser gärna om jakten på ditt fritidshus här på bloggen :)

/Hanna

Anonym sa...

Vad kul! Ett eget litet mystorp.. Det läser jag också gärna om, låter spännande och kul!

Anonym sa...

Jag vill oxå ha ett torp eller kanske en båt..hmmm vet inte? Tror torp, karln vill ha båt för han orkar inte klippa gräset..ähmm jaja det blir nog bra.
Men vi ska nog köpa hus först..//Madde

Ellie sa...

Drömmer om samma sak! Är student just nu så det e inte riktigt läge, men sen så! :D. Så det ska bli spännande att få se ditt letande.