söndag 26 juli 2009

I´m in the Malmö town again

(till er som undrar hur jag gör ramar på mina bilder så ska jag berätta den underbara hemligheten, Picasa webalbum, bara att ladda ner och börja göra kul saker med bilderna!)

Resan gick bra och nu är jag i lägenheten igen.
Min Malmölägenhet.
Jag tog taxi hem från stationen, jag hade så mycket packning och hundar och kaos.
Taxichauffören tyckte dock inte att det såg så mycket ut, han satt lugnt kvar och pratade i sin tuffa bluetooth när jag skulle ta mig ut ur bilen.
Serviceyrket är verkligen inte för alla.

Jag hade som plan att springa ikväll, men jag känner att en lugn kväll hemma är vad jag vill ha ikväll, så det blir hemma gym.

Brukar ni köra hemmagym? Vad gör ni för övningar då?


4 kommentarer:

Li sa...

gud vilken fin tröja! får man fråga vart den är ifrån? :)

Milla sa...

Tack såå mycket för tipset om picasa. Har laddat ned det och gjort ett collage med mina favoritbilder och använder det som bakrund på min desktop. /Milla

Claudia sa...

Tack! Tröjan är från Indiska.

Anni sa...

Tsck för tipset! Laddade ner Picasa 3, men fattar än så länge inte riktigt hur man ska göra, men men, bara att öva ;)