måndag 27 juli 2009

Godmorgon

Det är väl ändå lite galet att sitta helt vaken och färdig och fixad och redo att göra radio klockan 6.15 på morgonen?
Jag kan inte riktigt vänja mig vid det. Men nu är det så och eftersom jag var så fantastiskt bra förberedd idag så sitter jag nu och dricker mitt morgonkaffe i lugn och ro. Mycket trevligt.

Natten var bra. jag fick sova mina 5 timmar med något litet avbrott när Doris tyckte att jag skulle lägga mig så att hon kunde krypa in vid min hals och sova. Det är en av hennes bästa platser. Ibland vill hos sova på sin egen kudde och ibland på min. Inatt var det på min.

Nej, nu ska jag ta mitt kaffe, min stickning och allt annat som jag ska ha med mig in i studion. Jag ska ju vara där i 3,5 timmar så det är lika bra att hålla sig sysselsatt.
Godmorgon!

1 kommentar:

Anonym sa...

Godmorgon! Ha en bra dag!

/Hanna