onsdag 29 juli 2009

Godmorgon och 300 på 3

Onsdag onsdag onsdag...
Mitten av veckan. Jag sitter i en rolig sändning med Simon.
Nu är det dubbellåt och nyheter, då har man tid att göra lite annat, som att blogga.
Jag bloggar och Simon läser nyheter. Vi är en bra mix.

Börjar det inte bli lite mörkt på mornarna?
Nu när jag går upp vid 4 så är det faktiskt mörkt ute, det var ju lättare i början av sommaren när det var ljust ute.
Men hösten kryper ju sakta men säkert närmre. Vad tycker vi om det?

Jag har ett nytt mission.
Jag har bestämt mig för att göra 300 situps om dagen i 3 veckor (mina sista veckor här i Malmö) och så ska jag se om det händer nåt. Det borde ju göra det? Små rutor vore ju trevligt att visa upp inför hösten. Eller ja, jag kan nöja mig att ha någon enstaka ruta till Beach 2010.
Jag gör 50 situps (olika varianter) 6 gånger om dagen, det är mycket lättare än att göra allt på en gång. Och jag menar 50 situps, det är ju ingenting...och så gör du det 6 gånger om dagen ;).

Vill ni haka på? 300 om dagen i 3 veckor?

5 kommentarer:

Mina tankar sa...

Oj de ver inte dåligt...300 st!? hm ja har du sagt det så - jag är på! Börjar idag och 3 veckor framåt tur att semestern börjar på måndag ;)

Ha en toppen dag! Din röst e inte konstig men det brukar man tycka om sin egen röst....

Claudia sa...

Bra Ella! Då kör vi!

Sara sa...

Jag är gärna på!

Claudia sa...

Bra!

Anonym sa...

Sluta med din vikthets. Tycker du att du är en bra förebild för unga tjejer? För det är du ju, även om du nu kanske inte är jättekänd.