tisdag 28 juli 2009

Ett bra jobb

Idag intervjuade jag Erik Segerstedt för "5 on it".
Otroligt vad trevliga alla är som jag har fått intervjua, ja, med något undantag kanske, inga namn nämnda men Erik var väldigt trevligt. Jag har ett bra jobb.
Däremot höll jag på att dra iväg ett sms till Erik direkt efter intervjun där det stod "Jag älskar dig".
Ja, det var ju inte till honom, utan till någon annan, men det hade ju kunnat bli otroligt jobbigt om jag hade skickat det till Erik. Haha. Ni kan ju se scenariot. Nästa meddelande "Oj, förlåt, det var inte till dig, det kom fel, alltså verkligen inte med flit, alltså det var inte en Freudian slip, alltså du är jättetrevlig, men jag älskar inte dig.Eller...ja. Du förstår"

Men nu kom det ju inte fel. Tur.

4 kommentarer:

Jenny sa...

Men det hade varit ganska roligt... om du nu hade skickat det där meddelandet. Tycker jag.

Anonym sa...

Haha, vilken tur att du inte hann skicka det.

/Hanna

LindaB sa...

Ja, ibland ska man ha tur också... :-)Hade som sagt kunnat bli lite jobbigt...

Jeanette S sa...

haha - vad fel det hade blivit! Inte lätt att förklara bort det.