tisdag 30 juni 2009

Vad hände?

Det var som att någon slog mig i huvudet!
När klockan slog 7 imorse så var det som att min hjärna inte ville vara med, jag sluddrade och pladdrade och inte ens när jag läste mailadressen och sånt innantill så fick jag till det.
Och ändå somnade jag en bra tid igår. Hmm, det måste vara så att man samlar på sig trötthet. Det är ju inte normalt att gå upp klockan 4, det är ju ett faktum, så ibland säger väl kroppen helt enkelt ifrån och det gjorde min tydligen idag. Ja, ja, MrS ringde och sa att han tyckte programmet var bra, så jag litar på honom...han är ju säkert inte alls partisk;).

Men nu har jag precis gjortm två intervjuer som gick bra så nu är jag på g igen. Lovely.
Lite till jobba på radion sen hem och sola kanske?

Vad gör ni idag? Har ni haft såna här konstiga arbetstider? Hur blev ni då?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är ledig och tycker att det är jättevarmt idag samtidigt som jag sitter och väntar på att få svar om en vän vill åka och fika med mig. Ha det bra i värmen Mvh Viktor.

Eli sa...

Har aldrig börjat jobba tidigare än klockan 6, men då har jag varit trött iofs..

Men en gång i tiden när jag säsongade i Sälen så var jag helt väck konstant..
Började 8 på morgonen på ett av fyra jobb, slutade 04 på natten på det sista... Då hade man nån ledig timme mitt på dan för lunch o sen för middag, men vila fanns inte..
Snacka om dränerad efter ett tag...

Lycka till o fortsätt gör ett bra jobb -för det gör du!

Anonym sa...

Jag går upp fyra och börjar halv fem, en arbetstid jag valt själv, och har mått alldeles utmärkt av det. Man är uppe själv på morgonen med tystnaden och alla fåglar...en bra start på dagen.

Tar man bara en lur framåt e-middagen så mår man bra.

Unknown sa...

Själv jobbar jag 4 på morgonen till halv 8. Gå upp 20 i 3 på natten är ingen höjdare när sommarkvällarna är så fina som nu! Dock kan man lata sig på stranden hela dagen.
När jag slutat kan jag i varje fall lyssna på er på vägen hem på radion!
Uppskattat

Anonym sa...

Mr S...heter han inte kristian ?

Emanuel Tilly sa...

Jag hoppas att Du inte blir utbränd nu under sommaren, för det skulle vara synd... Älskar morgonpasset sommar 09!!!!!

Claudia sa...

Vad kul! Tack!