torsdag 25 juni 2009

Jag längtar

inom ett par veckor kommer jag att få hem en ny älskling. Jag älskar att få nya mobiler, den där känslan när man börjar om infinner sig alltid hos mig. Lite konstigt kanske, men det är som om man får en nystart, man rensar ut bilder (jag har ca 2500 i min mobil, alldeles för mycket) och man går igenom telefonboken och dom där sms:en som man har sparat på brukar jag ta bort.

Så snart ska jag få genomgå den här förvandlingen. Jag längtar efter dig min kära röda telefon.
Välkommen hem till mamma.


3 kommentarer:

Anonym sa...

oj är du typ poppizzz som har 2500???????????????????? :D:D:D

Anonym sa...

Ja det är roligt att köpa en ny mobil. Jag har precis också köpt en ny telefon. Eller det var någon vecka sedan.

Ha det bra!
/Hanna

Anders Arkbro sa...

Det låter som att du skulle behöva lära dig ett och annat om din mobiltelefon... ;) Att skyffla bilder från en mobiltelfon till en dator är jättelätt, att kopiera kalender, telefonbok anteckiningar m.m är snäppet svårare, men fortfarande enkelt. Du har säkert nån i din närhet som kan hjälpa dig. Annars är det bara att maila på anders@arkbro.se så får vi se om jag kan hjälpa dig genom mail.