måndag 29 juni 2009

Godmorgon

Nu står jag i min kära studio i radiohuset i Malmö.
Vilken turbodag det var igår. O.M.G. Och den lilla tid som jag skulle vara hemma och njuta av min lägenhet och ntitta ut genom mmina fönster på min fina utsikt så somnade jag som en stock i soffan. Ah, typiskt. Sen blev det till att hasta iväg till Bromma och mitt flyg som gick klockan 21.

Flygresan var sådär kan man väl säga. Det var helt fullt i planet och kanske 100 grader varmt och alldeles för trångt. Men det tog bara en timme.

Sen var det taxi igen, i taxin hann jag jobba lite inför dagens sändning.

Sen kom jag hem och skulle äntligen få sova. lyx!
Kunde jag sova då?
Nej, såklart inte.

Så nu står jag här i studion på radiohuset i Malmö.
Trött som få, men jag har ju det roligaste jobbet i världen.
Godmorgon!

3 kommentarer:

Suzan sa...

Godmorgon Claudia o ha en underbar dag!

Claudia sa...

Godmorgon!

Claudia sa...

Och detsamma!