torsdag 25 juni 2009

godmorgon...

Jaha, idag hände det.
Jag brukar försöka att undvika att somna på dagarna eftersom jag måste somna vid 23 på kvällen, men idag hände det. Jag somnade vid 15 och vaknade nu. Typiskt. Men den här veckan har jag nog samlat på mig lite sömnbrist varje dag och då blir det ju till slut såhär. Men de var det värt. Det var otroligt skönt. Jag somnade i ett svalt sovrum där det fläktar sådär skönt. Som sagt det var väldigt värt det.
Vi gjorde ett radioprogram idag ocklså, roligt. Vi hade en nynna-tävling, där jag förnedrade mig genom att nynna/tralla låtar och så fick två lyssnare som vi hade med oss gissa vad jag nynnade på. Det var roligt och förmodligen lät det hemskt. Vinnaren vann en pysselgubbe. Han valde Simons pysselgubbe. Så min kära pysselgubbe ligger snällt kvar på radion ch väntar på att bli utlottad i nästa tävling.

Ikväll är min sista kväll inför helgen här i Malmö, jag åker ju hem till Stockholm imorgon och ska filma i helgen. Det kommer att bli väldigt kul, fick just veta vem min motspelare är och han är grym så det här kommer at bli bra.

Ikväll ska vi ut och käka, MrS och jag, vi har inte riktigt bestämt vad...
Jag ska springa först så kommer vi nog på nåt? Indiskt kanske? Eller Italienskt. We´ll see.

Åh, det tar emot att ge sig ut att springa idag. Men jag ska. jag får ju inte tappa det här jag har byggt upp nu, men man får väl spring-svackor antar jag. Men det är väl bara att sätta på den där musiken och ge sig iväg. Bara göra. Bara göra utan att tänka. Ja, nu gör jag det.

2 kommentarer:

elin hejdenberg sa...

Det finns ett ställe med god mat nära triangeln...men va fan heter det?! Längesen jag käkade där nu...men det ligger på ett...hörn=S. Nej du...jag får ta å kolla upp det...å återkommer..:D

Claudia sa...

let me know!