tisdag 26 maj 2009

Utmaning

Jag har fått en utmaning av Helena

Reglerna är:
1. Svara på frågorna.
2. Ta bort en fråga du inte gillar och lägg till en ny.
3. Skicka vidare till 8 bloggare. (Vilket jag kommer att bryta)Det är inget fysiskt straff för det va?

1. Vilken parfym använder du?
Escada Sunset

2. Dagens låt?
Tunn - Lasse Lindh

3. Vad läser du just nu?
Ingenting! Har hetsläst 10 böcker inför tenta imorgon så nu är det läspaus!

4. Dagens höjdpunkt?
Ett mycket lyckat konferencier-uppdrag.

5. Vad skulle du vilja lära dig?
Flytande italienska. Jag kan en del men inte tillräckligt.

6. Vad var ditt senaste inköp?
Ett rosa paljettklätt datafodral.

7. Vad är ditt favoritdjur?
Ja, vad kan det vara? Någon som kan gissa?

8. Vad är ditt viktigaste mål för tillfället?
Att göra mitt sommarjobb så bra jag bara kan!

9. Vad tycker du om personen som skickade frågorna till dig?
En fantastiskt bra bloggläsare!

10. Vilken är din ögonfärg?
Blå/grå/gröna.

11. Om du kunde ändra något hos dig själv, vad skulle det vara?
Nu när jag lärt mig tycka om det mesta ska jag ändra på nåt då? Jag är ju jag.

12. Om du kunde vara var som helst i världen de kommande timmarna, var skulle du då vara?
Hemma.

13. Vad värdesätter du hos dina vänner?
Kärlek och respekt.

14. Vad är dina sommarplaner?
Det får ni veta imorgon och det kommer att ske i Malmö.

15. Vilket är ditt drömyrke?
I´m living my dream.

16. Vilket av plaggen i din garderob är din favorit?
Alltid dom slitna jeansen. Alltid. Och allt från MJ såklart!

17. Vad får dig att gråta?
Mycket! Jag gråter väldigt lätt...

18. Nämn tre saker som får dig att le.
Alla jag älskar men dom är ju så många fler än tre...

19. Om du fick tre önskningar, vad skulle det vara?
Evig lycka till alla...det skulle nog räcka, jag ska inte begära för mycket ;)

20. Vilka är dina favoritserier på tv?
Nej, men jag har inte tålamod att följa serier, sist jag blev hooked på någon serie så var det Lost, innan det spårade ur.

21. Vad har du på dig just nu?
Favorit jeans, converse, nåt litet linne och en kofta.

22. Vilket är ditt favoritgodis?
oj...allt utom engelsk konfekt och vinegummi.

23. Vad gjorde du innan du satte dig och svarade på dom här frågorna?
Lyssnade på musik på tåget.

24. Vilken var den senaste filmen du såg?
Star Trek...


Passar nu frågorna vidare till:
Hasse B

3 kommentarer:

bloggläsaren :D sa...

börja kolla igen på lost :) tro mig, den är bara bättre och bättre, visst, det spårade verkligen ut förut men nu har det kommit tillbaka all spänning :)

Helena sa...

Kul att du ville vara med, tack för intressant läsning!
Och minst lika kul att se om Hasse tar utmaningen...jag sätter en krona på att han bangar...

Isabell sa...

Wow!! Snygg bild på heatern!!