måndag 25 maj 2009

Monday monday...


Min sista måndag i Stockholm för den här sommaren.
Jag började min dag med att byta vinterdäck. Haha...Bättre sent än aldrig.
Kändes som en passande dag att göra det, i gassande sol.
Sen åkte jag och dubbade ett dataspel, Ratchet och Clank, där jag gjorde en dataröst. Alltså en dataröst i ett dataspel, en röst som lät som en dataröst...wathever.

Nu sitter jag hemma och ska jobba, men jag har lovat mig själv en solstund på balkongen innan. Jag belönar mig innan jobbet idag. Så jobbar jag idag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Claudia! Det ska verkligen bli roligt att få höra om ditt sommarjobb i Malmö. När du är i Malmö kan jag rekomendera att besöka Burlöv Center som ligger norr om staden i föroten Arlöv. Ha det bra.

LindaB sa...

Vi kommer att sakna dig här i Stockholm!