torsdag 28 maj 2009

Hur packar man för 3 månader?

Jag blir galen!
Det ligger kläder överallt, skor på borden, smycken utspridda...Hur ska jag packa?
Jag börjar fundera på att inte ta med mig nåt och köpa mig en sommargarderob där nere, men samtidigt så har jag ju mina klädfavoriter som jag inte riktigt kan vara utan...
Jag kanske får bestämma nåt, typ 10 skor och 70 plagg?
Ja, svåra och allvarliga problem...

Nu sitter jag och tittar ut genom fönstret hemma och det ösregnar! Och jag måste springa idag och jag vet inte hur jag ska orka med det. Dumma regn. Det passar inte alls in i min plan.

Nej, det blir till att bita ihop. Springa ska jag!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Claudia! Jag bor lite utanför Malmö och här är det oftast fint väder men ibland blir det som jag säger "vrålregn" och det är ju inte roligt så man får väl ha kläder efter väder. Ha det bra.

LindaB sa...

Ja, inte ska du låta lite regn stoppa dig! Kram

nakupenda sa...

måste bara ge dig lite beröm för att du är så duktig med löpningen :) ge mig lite av din disciplin!

MammaSusan sa...

Har nästan samma problem fast vi behöver packa för 2 vuxna, 2 barn i 6-10 månader :-)

Anonym sa...

Nu när du ska bo lite i en underbar stad som Malmö så e här lite att träna på..... Sommetider Er den eneste måde jeg kan komme videre Og jeg husker Hver en kvinde og hver en flirt og hver en fusker Jeg mødte på min vej, brændte broer. Dukker op i silhouet. Mens jeg venter, På at komme hjem igen. Jeg slutter fred med det hele, Alle sammen, hver og en. Mens jeg venter Så godnat Malaga, godnat København Jeg lukker mine øjne hjema! M v h Nicklas Magnusson