torsdag 28 maj 2009

Godmorgon

Det här kravlösa livet passar mig perfekt just nu.
Imorse låg jag länge och slöade i sängen och youtubade en massa sköna grejer.
Sen var jag ute och gick i regnet (hallå, vart tog sommaren vägen?) med hundarna och nu har jag ätit en lång och skön frukost. Vilken skit det är på tv:n så här dags!? Jag hittade inget jag kunde titta på. Trist när man är ledig och vill slöglo...
Men nu ska jag snart åka in till stan och fixa med Doris pass, så att vi kan åka över till Köpenhamn på helgerna i sommar.
Sen ska jag åka till skolan och få min dom! Klarade jag tentan eller inte? I let you know.
Ciao.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Måste hundar ha pass? Ja du ska ju bo i Malmö så då får man passa på att upptäcka Köpenhamn. Förresten när det gäller tv tittar du på Glamour?
Ha det bra och godmorgon.

Claudia sa...

Ja, det måste dom! Inte om man ska resa till Norge, men annars.
Nej, jag tittar inte på Glamour.