tisdag 26 maj 2009

Godmorgon från x2000


Nu sitter jag på tåget till Göteborg. Jag börjar känna mig riktigt hemma på x2000 nu. Nu sitter jag i 1:a klass igen så jag är mycket nöjd. Tänk att man kan uppskatta kaffe, frukt och hörlurar så mycket.
Jag fick ett mail från en av mina stora idoler inatt. Det är stort. Stort för mig. Lite omvänt kanske. Det borde vara jag som mailade först kanske. Men jag tycker om när det är omvänt. Det ska inte alltid vara som det borde.
Nu ska jag sätta mig och skriva och förbereda mig för jobbet i eftermiddag.

8 kommentarer:

Unknown sa...

hej.. jag sitter oxå på ptåget ner till gbg om en timme..
skall inte resa så långt..fårn alingsås..men ändå..
ska ner å skriva examination..
ha en bra resa..massa kramar

Anonym sa...

Måste bra fråga, vad är set cards för något? Ha det bra.

Mamman sa...

Hejsan hej!
Jag klurar på - och hoppas på - att du ska spela teater hela sommaren...?
Ser dig på scenen framför mig, live...
Ha en fin dag!
Själv tvättar fönster idag... min mamma är nämligen på väg hit ;)
Kram från mig

Claudia sa...

Set cards är såna som programledare har, typ som fusklappar.

Claudia sa...

Du behöver bara klura tills imorgon.

Anonym sa...

Jag klurar också på vad du ska jobba med i sommar, kanske värd i sommarradion? Det är så spännande jag kan knappt vänta. Ha det bra

Jessica sa...

Hej! Hade varit kul att stöta på dig i Göteborg denna gången, och få ta en bild på dig & mig :) Diggar ju dig riktigt mycket!

Claudia sa...

Det får bli nästa gång Jessica, nu är jag på väg hem!