onsdag 15 april 2009

Tävling! Svensson Svensson säsong 3+4























Tävling!
Nu kan du vinna Svensson Svensson säsong 3+4!

Tävlingsregler:
Gör såhär, maila mig något roligt. Det kan vara ett foto, ett videoklipp från YouTube, en historia, ett tidningsurklipp, vad som helst, sen kommer jag att välja ut 5 finalister, dom läggs upp på bloggen och sen blir det omröstning!

Ni har 3 dagar på er att skicka in era bidrag till tillclaudiagalli@hotmail.com.
Senast den 18/4 23.59.

Sprid gärna tävlingen, vi vill ju se 5 fantastiskt roliga finalister!


4 kommentarer:

Suzan sa...

Har mailat =)

Anonym sa...

Här är ett väldigt roligt klipp:
http://www.youtube.com/watch?v=n4vwxLGH43M

Karin sa...

Hej Claudia! Åh jag blir alldeles lyrisk. En tävling helt i min smak. Jag har mailat till dig och håller tummarna för vinst :)
Jag har även länkat på min tävlingsblogg : http://albinsmammatavlar.blogg.se/2009/april/en-tavling-i-min-smak.html

Alexandra sa...

Hej!

Kan man fortfarande vara med och tävla?

Ha en bra dag!