onsdag 29 april 2009

Ramp med Nisse


Det var jättekul på inspelningen av Ramp idag. Jag kom dit vid två och blev sminkad och fixad(lyx), maskören hade en hund så det blev mycket hundprat under sminktiden. Sen började vi spela in vi halv tre. Nisse och jag pratade om hur det var att vara ung och behöva flytta (som jag gjorde) och hur det var och vara ung när föräldrarna helt plötsligt bestämmer sig för att inte leva ihop längre (som mina gjorde). Jag hoppas att det blir ett bra program. Jag meddelar när det sänds, så fort jag får veta.
MrS kom just hem och har en överraskning vi ska åka iväg på så jag måste tyvärr gå.

När jag kommer hem utlovas:
Bilder på mina nya solisar.
Svar på era frågor.

Och är det något annat ni vill ha? En tävling kanske?

2 kommentarer:

Erik.G sa...

Är alltid spännande med tävlingar! Så...det tycker jag vi kör på!;)

Jag är uppvärmd och har precis tagit av överdragskläderna,står i startblocken och väntar.......SHOOT!:)

Anonym sa...

Vem är MrS då, ngn kille kanske? ;)