onsdag 29 april 2009

Puuh...och godmorgon!

Jag är klar med min bokföring!
Äntligen. Jag har suttit sedan halv åtta imorse och klistrat kvitton och organiserat allt.
Nu ska jag bara håla mina papper sen kommer min revisor tycka att jag är toppen.

Det är så skönt när det är klart och när man ser att alla siffrorna stämmer och åh, jag är så nöjd.

Nu ska jag gå ut med tjejerna och sen ska jag äntligen drick mitt morgonkaffe, jag har väntat med det som en belöning! (Man måste göra belöningssystem;))

Hur har er morgon/förmiddag varit?

Inget mer kaos, uppklistrat och klart!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Min morgon har varit helt ok, tack. Har suttit och pluggat:)

/Hanna

Helena sa...

Bra jobbat att vänta med kaffet, det hade jag aldrig klarat... :)
Har börjat morgonen med frukost och Spotify-seminarium på Rival - underbar inspiration!
Hoppas att din dag blir bra!