torsdag 30 april 2009

Nägra svar


Jag har en fråga angående Svensson Svensson. Stämmer det att ni spelade in säsong 3 år 2007 och säsong 4 år 2008? Ha det bra

Svar: Ja, det stämmer.

Mmmm. Vad ska hända i Malmö?
Det skulle bli roligt, eller det vfar ironi?
Du verkar alltid ha fullt upp, e de därför du inte svarar på facebook?
Med vänliga hälsningar Nicklas

Svar: Jag ska säga så fort jag får och det har gått ut en pressrelease. Men det kommer att bli så kul! Ja, ibland är det så mycket som händer på FB så jag hinner inte alltid med allt. Förlåt!

Vem i Svensson-gänget tycker du är roligast att umgås med "off-stage"?

Svar: Allan!

Hola Claudia! :)
Vad gick du för gymnasie? :)

Svar: Samhällsvetenskapliga programmet.

1 kommentar:

Anonym sa...

hej gillar din blogg och dina vovvar he ne blandis själv som består av,bichon frise, tibbetansk spaniel. lhassa aspo och shih tzu.

jag undrar vad har du för bra mobil och hur bloggar man via mobilen på twitter. vad gillar du twitter