måndag 27 april 2009

Måndagsmorgon



Godmorgon!
Ja, som ni ser så har min morgon fyllts av gröt, pluggande och kvittoklistring och så kommer min dag att fortsätta så (ja, utan gröten då...).
Men jag kommer att hålla till på balkongen! Det är ju helt underbart väder och det känns helt fantastiskt att det här vädret bara fortsätter.
Den här helgen var verkligen rolig med alla olika happenings och den här veckan känns som att den kommer att bli väldigt bra. Det är en bra energi i den här Måndagen.

Jag kom på att det är ju långhelg nu snart, man kanske skulle resa någonstans? Är det någon som har tips på något mysigt resmål i Sverige där man får ha med sig hundar?

9 kommentarer:

Anonym sa...

Göteborg rockar gött... Liseberg tar emot hundar. Och kombinera dessutom med en kort danmarkskryssning Göteborg-Fredrikshamn, så blir det helt perfekt.. :) På Universeum kan du kolla på hajar och ormar.. Och i Danmark kan du ju självklart äta en dansk korv med bröd.. :)

Anonym sa...

P.S: Kolla mailadressen som du har på din blogg (tillclaudiagalli.snabela.htmaiI.com..)

Sara sa...

något som e underbart mysigt är Dalarna

Där ska jag iaf :)

sofie sa...

hej. jag har också köpt en klicker för att träna min katt. hon kan sitt men jag vet inte riktigt hur man tränar med hjälp av en klicker.. tacksam för hjälp :)
lalejja.blogg.se

chilliana sa...

Göteborg e riktigt härligt

we are the monkeys sa...

Tivedens nationalpark... Norr om Vättern. Oerhört vackert och många promenadstråk. Vi hade hund när vi var där förr, men nu vet jag inte hur det är... Men värt att kolla upp!

Anonym sa...

Vadstena såklart, lugn plats vid Vättern, med fin strandpromenad. Sedan finns Rismarken (liten skog) och Omberg nära.

Suzan sa...

Hågelbyparken i Tumba (inte långt för er att resa) har övernattning där även hundar får bo, dom har massa aktiviteter och tradionellt valborgsmässo-firande, det e hur vackertrs som helst, dom har sjukt god mat, ligger vid vattnet och så har dom en järnåldersby också, dessutom fina promenadvägar omkring och vill du se en fransk bulldogg så bor vi i närheten! :D

http://www.hagelby.se/

Anonym sa...

Hej!
vILKEN FIN BLOGG DU HAR!
vi tog med vår lilla tjej till ölands camping (eriksöre) tror jag den heter, där hade de speciella hundrastplatser och intruktör som kom dit varje dag! helt otroligt!

MVH
Malin