torsdag 30 april 2009

Lååånghelg!

Jag har verkligen sett fram emot den här helgen!
Det har varit så mycket på sista tiden med olika jobb och plugg och bokföringen och en massa andra "to do´s" så när jag imorse kom på att det var långhelg så blev jag alldeles glad i hela kroppen! Vi ska ta det lugnt i helgen, eller vi ska göra saker men vi kommer att vara hemma. Vi tänkte ju åka bort, men sen kom vi på att vi ska vara hemma och vara turister i vårt område dit vi flyttade i oktober. Vi har ju inte varit runt här så mycket och i sommar kommer jag ju att vara i Malmö och jobba så då blir det inte mycket lära känna, så då tar vi det de här helgen. Det ska bli väldigt mysigt.
När jag kom hem från dubbningen idag så somnade jag med Doris på golvet, haha, helt slut. Jag vaknade av att min telefon ringde hysteriskt(jag måste ändra min ringsignal, just nu har jag "Tingeling" technoversionen...) och min kropp var ganska stel när jag skulle ta mig upp. Jag hade sovit i över en timme. Men som någon läsare skrev, vill man sova så betyder det att kroppen behöver sova.
Nu ska jag ut och springa. Min 7 runda av 12, när jag har sprungit 12 så ska jag köpa nya skor!

Dom här är snart ett minne blott...
Nyvaken på kvällskvisten
Vårt fina körsbärsträd i plast

4 kommentarer:

Nicolina sa...

haha vad mysigt att somna på golvet. :)
vilka e vi då ? ;)

Helena sa...

Måste säga att du är grym att sätta upp små delmål och belöningssystem..! Det märks att du jobbar mycket med hundar, men det verkar ju onekligen fungera på oss människor också! :)

Claudia sa...

Absolut!
Det funkar hur bra som helst!

Claudia sa...

Nicolina,
jag och min york Doris!;)