måndag 27 april 2009

Jag ska unna mig

Jag har bestämt mig för att unna mig ett par solglasögon.
När jag har läst ut den boken jag läser nu så ska jag unna mig ett par snygga solglasögon.
Man ska bygga belöningssystem till sig själv, då blir alla måsten som plugg och annat lättare, även om du pluggar något du tycker om så kan det ju bli krävande ibland, så då unnar man sig något.
Jag har 50 sidor kvar nu så jag tänkte ta en filt, lite vatten och frukt, ta med mig hundarna, sätta mig i skogen och läsa ut det sista. Sen blir det till att leta runt bland alla fina solglasögon!

3 kommentarer:

Henrik - Optiker to the Stars! sa...

Hör av dig om du behöver solglasögon med styrka.

Anonym sa...

Blev det något snyggt? :)

nakupenda sa...

brillorna på bilden är ju sjukt snygga! blev det några liknande? :)