tisdag 31 mars 2009

X200, Malmö och Hasse Brontén

Nu sitter vi här. Jag och Hasse Brontén. Man kan ju faktiskt säga att det är tack vare Mr Hasse som jag sitter på det här tåget. Eller alltså det är ju tack vare SVT som köpte min tågbiljett, men det är ju tack vare den här galna och alldeles alldeles underbara mannen som jag har hamnat i dessa galna humorsammanhang.
Jag tror jag ska börja kalla Hasse för "Gudfadern", jag vet att han skulle gilla det. Eller kanske "Daddy Hasse", nej, det kanske är lite väl...
Hasse kanske räcker, men jag honom att tacka för mycket roligt i mitt liv.

Här är hans blogg.

Nu ska jag jobba vidare på mitt Grillat material.

5 kommentarer:

Sara sa...

underbart :)
Ser fram emot att se inspelnigen ikväll!

Henrik - Optiker to the Stars! sa...

Vad sägs om "Hansa" (Eller Hannsa?)
:P

Christoffer sa...

Claudia är helt otroligt vacker :p

Therese sa...

Hej tjejen! Måste bara få säga att jag är en av de (tydligen Utrotningshotade, enligt tidningarna;) som tycker att Grillad är....... skitkul!

Jag hoppas VERKLIGEN att inte programmet läggs ner- det är så himla skön humor. De som inte förstår ironi och sarkasm kan gå och klippa sig:)alternativt titta på Cosby eller något annat lämpligt:) Ha det så kul på inspelningen!

Therese sa...

Haha, det var först andra gången jag tittade på inlägget som jag såg att Hasse var med på fotot... Glömde säga att din sida är schysst! En blogg utan bilder är som...tja... en blogg utan bilder...rätt trist alltså:) Bye igen