måndag 30 mars 2009

Oh, my god...

Jag var inte alls beredd på det. Men det hände. 04.30 inatt så dansade jag som en galning på ett dansgolv med mina kära vänner. Det var inte planerat och jag skulle upp tidigt, men det är ju oftast då det blir som roligast. Och det var sjukt kul. Och idag är jag sådär pigg.
Det togs inga bilder och det är vi alla kanske lika glada för;). Nu ska jag in på ett möte sen ska jag krypa ner i soffan hemma och svara på alla frågor från igår. Godmorgon (och om jag fick bestämma, godnatt).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sjukt fin=) /Ett fan sen länge

Tina sa...

Hej! Jag tycker det är härligt att du gjorde det oplanerade!! Vi borde alla göra det lite oftare & unna oss mer av det som vi mår bra av & släppa lite på alla våra måsten. Jag blir glad av att läsa ditt inlägg!!
Go girl :-)
Kram Tina
www.tina-livetrhrochnu.blogspot.com