måndag 30 mars 2009

Mina val

Värmeljus eller elektriskt ljus?

Värmeljus


Wipe out eller Robinson?

Robinson (om jag måste välja mellan dom;))

Radera
Stan eller landet?

Landet

Radera

Kärlek eller pengar?

Kärlek

Radera
Choklad eller kolasås?

Kolasås Radera
Anonym

Johan Glans eller Henrik Dorsin?

Oj, jag kan verkligen inte välja mellan dom. Dom är båda två helt fantastiska!

Designerkläder eller myskläder?

Myskläder

Radera
Stockholm eller Hälsingland? =)

Hälsingland är fantastiskt men om jag måste välja får det bli Stockholm.

Radera

Puss eller kram?

Kram (men dom två i en kombination är ju förstås bäst)

Radera
Glad påsk eller god jul..?

Just nu, Glad Påsk!

Radera
Anonym solsemester eller skidsemester?

Solsemester

Radera
Anonym Tik eller Hane? (Hund)

Tik

Radera
Anonym Beck eller Wallander?

Wallander

Radera
Laila eller Magnus? (lets dance)

Magnus

Radera
Varmrätt eller Efterrätt?

Varmrätt

Radera
Duscha eller bada?

Bada

Radera
Skådespel eller realityshow?

Skådespel

Anonym
Byxor eller kjol?

Byxor

Radera
Uppe sent eller vaken tidigt?

Uppe sent

Radera
Sjunga eller dansa?

Igår vid 03 gjorde jag gladeligen båda ;), men måste jag välja så blir det dansa.

Radera
Radio eller tv?
TV

Midsommar eller jul?

Midsommar

Radera
Fredag eller Lördag?

Lördag

Radera
Anonym Vad är hetast, surfshorts eller speedos på killar? :)

Surfshorts

Radera
Grillad eller parlamentet?

Den behåller jag för mig själv...;)

Radera
Anonym Kaffe eller te?

Kaffe


Tack för alla frågor!


Den som får en tepåse är Suzan som frågade byxor eller kjol! Grattis!

Maila mig din adress så skickar jag en tepåse!

1 kommentar:

Evelina sa...

Vilken jättefin bild på dig :) ha en bra kväll!