söndag 29 mars 2009

Loppmarknadmania








Vilken dag!
Helt fantastiskt roligt. Jag har fyndat otroligt fina kläder och lite småsaker. Lovely.
Det var många vänner som kom förbi och vi fikade och pratade och hade det allmänt trevligt. Det är något speciellt med marknader och folkfesten som blir. Alla pratar med alla och man skrattar med folk man aldrig har träffat och man köper saker som har en historia som man inte vet något om. Jag gillar det.

Ni ska få se allt jag köpte sen.

Nu måste jag fixa iordning mig, en av mina bästa vänner har sin 30-årsfest ikväll och det är stor fest på en teater i stan.
Ska nog premiäranvända min nya MJ klänning.
Gotta go.

1 kommentar:

Mia sa...

du är grym claudia, kul att se dig i olika sammanhang:)!
men örhängen på loppis är inte det lite overkill?
det är mer än vad jag hade vågat mig på om jag ska loppisfynda.
stor kram, mia