måndag 16 mars 2009

Godmorgon

Jag blev väckt klockan sju idag av galna grannar och pigga hundar.
Jag fick panik, min första lediga dag på...ja, länge.
Men jag tog täcket och tog med mig hundarna till tv-soffan och väl där så somnade vi om allihop.
Så nu har jag drömt om Kristin och Anders för dom har varit hos mig till och från i 3 timmar :)

Ja, idag är jag ledig, men lediga dagar kan jag ju lätt fylla nu för tiden. Jag ska fakturera och jag ska klistra kvitton och jag ska styra upp min garderob och jag ska självklart svara på alla frågor från frågestunden igår! Vad kul att det blev så många frågor!

Men först ska jag gå ut och gå en sväng med mina hundar. Vad är det för väder idag egentligen?

Godmorgon!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ni skulle varit med på agilityträningen igår, det var ett jäkla drag. Hundarna gick otroligt bra.