söndag 1 mars 2009

Godmorgon

Jag har inte riktigt kunna släppa gårdagens delfinal.
Vad hände?
Hur kunde Sarah inte gå vidare?
Det känns som att det måste ha blivit något fel.
Ja, ja lite andra chansen så är hon i final. Världens bästa Sarah!

Jag vaknade 8 imorse. Jag tvingade mig upp så att jag ska vara trött ikväll, min taxi hämtar ju mig 05.25 imorgon! För er som har missat så ska jag vikariera för Gry Forsell i Äntligen Morgon imorgon på Mix. Oj, vad det ska bli kul.

Nu ska jag gå ut på en långpromenad i solen.

Godmorgon!

7 kommentarer:

Västgötskan sa...

Min fråga lyder mer: "Hur kunde Malena gå vidare?"

Anonym sa...

Jag tycker att Malenas låt var helt ok, men långt ifrån lika bra som Sarahs. Att det även förekomm plagiat i Malmö retar mig ännu mer. Lycka till Claudia när du ska vikariera. Jag ska lyssna på dig. Idag är det hårdkörning i ridhuset där vi vintertränar agility. Idag är det svåra slalomingångar som ska nötas. Glöm inte att träna på dessa, det går fortare än du tror att komma till klass 3. Väl där måste man vara redo på det "värsta". ;)

Claudia sa...

Åh, det vore helt fantastiskt att ha ett ridhus att träna i! Jag har börjat hårdköra på kontaktfälten och sen blir det nöta slalom!

Emilias sa...

Sarah var ju hur bra som helst, hon borde ha gått direkt till finalen :)

Åh, då ska jag absolut lyssna på Mix imorgon :D
Kram

Anonym sa...

Jag fattar inte heller hur Sarah inte kunde gå vidare. Hon var absolut en av de bästa!!

/Hanna

Anonym sa...

Claudia: Om du vill träna inomhus nästa vinter, i ridhus, rekommenderar jag dig att kolla med Lidingö BK, Väsby BK eller SSBK som alla erbjuder inomhusträning. Förmodar att du bor inom stockholmregionen. Vilken klubb tillhör du nu? När jag bodde i Stockholm var jag medlem i Nacka BK, Lidingö BK och SSBK. Nacka BK är ingen klubb jag rekommenderar då deras agilityplan är hård som cement. Hundarna pallar inte det i längden. SSBK är då ett mycket bättre alternativ. När jag flyttar tillbaka till Nacka kommer jag definitivt bli medlem på Lidingö BK igen. Lycka till med kontaktfälten!

Anonym sa...

Glömde en sak; kolla gärna upp Agilityforum.se - Nordens största och ett av Europas största diskussionsforum för agilityintresserade. Där finns svar på många av dina frågor. Det är jag som är administratör och grundare av Agilityforum.