tisdag 3 mars 2009

Det är härligt att längta


Jag längtar mycket när jag är borta.
Efter mina hundar, efter MrS, efter min familj och mina vänner.
Men jag tycker om att längta, om jag längtar så betyder det att jag uppskattar dom ännu mer (om det nu är möjligt) när jag kommer hem.
Men vi pratar också mycket i telefonen. Mycket i telefonen! Överallt kan man hitta mig med min telefon pratandes med mina nära och kära. Konstigt nog pratar jag mer med dom när jag är borta än om jag är hemma.

Malmö är jättefint! Vi var ute och åt några stycken på en jättebra restaurang. På vägen hem så såg jag fler fina fik och mysiga ställen, det ska bli kul att gå på stan en stund imorgon.

Nej, nu ska jag ringa hem...

1 kommentar:

LindaB sa...

Ja, visst är det härligt att ha nära & kära att ringa till :-)