lördag 28 februari 2009

Tävling! Vinn mina teer!























Tävling!
Nu kan ni vinna fyra av mina teer från mitt eget märke DogTaggedTea.
Chihuahua Dreams, Basset Thoughts, Punky Pug och Holiday Dots.

Jag har bara valt ut teer som jag själv tycker om, så om ni frågar mig så är alla lika ljuvligt goda.

Allt du behöver göra är att skriva vem du vill dricka te med i kommentatorsfältet och länka till tävlingen i din blogg, låna gärna bilden!
(har du ingen blogg så kan du maila 3 vänner och tipsa om tävlingen och skicka kopia på mailen till mig)

Lycka till!

Vinnaren dras tisdag klockan 12.00.



40 kommentarer:

Anonym sa...

Sandra skulle vilja dricka te med hennes kompis Åsa i det vackra vårvädret!

Och Chiefen är nyfiken på smakerna...

Anonym sa...

Om jag får välja fritt vill jag dricka te med Victoria och Daniel och höra hela historian bakom det man sett och hört i media. Nu verkar de lite upptagna så te efter en härlig långpromenad med Älsklingen skulle också vara finfint och mer genomförbart!

Anonym sa...

jag vill vara med! jag vill dricka te med min farmor. så länge sedan jag träffade henne. jag har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/february/te-3.html

mail: linda.hallstensson@hotmail.com

Anonym sa...

Jag önskar att jag fick dricka te med min mormor som dog för ett par år sedan, skulle vara kul att få träffa henne och hon var helt tokig i te och kul att få träffa henne för jag hann inte säga hejdå. :)

//Linda sa...

Jag skulle vilja dricka te med mamma, bara vi två. Vi har båda haft så mycket att göra på varsit håll under en längre tid så det är verkligen läge för te och lite samtal.
Här är min länk:
http://linblogg.blogspot.com/2009/02/teer-33.html

Elisabet sa...

Jag vill dricka te med min syster, som bor tusentals mil borta.
Elisabet

Emilias sa...

Jag skulle vilja dricka te med mina bästisar Jenny och Charlotte! Tyvärr bor vi inte på samma ställe men nästa gång de är här skulle det vara jätteroligt att få bjuda dom på ditt te!!

Kram Emilia

Anonym sa...

Jag skulle vilja ha en tebjudning med min farmor som gick bort för 2veckor sedan..

Om det skulle vara en levande människa, tror jag att de blir du, Claudia, för jag vill gärna lära mig mer om hundhandlingar o dig då du verkar ha ett spännande liv

Anonym sa...

Jag vill dricka thé med min vän Vicky som förlorade sin pappa igår! Vore mys att få rå om henne med en kopp spännande thé och nybakta scones..
Håller tummarna!
Kram Marica

Zarah sa...

Jag vill helst av allt dricka te med min söta vän Annika som är alldeles för långt bort (i England) och just för att hon är i England vore det ju ypperligt att bjuda henne på te. Hon får baka scones...! ;)

Har länkat här:
http://godisbloggerier.blogspot.com/2009/02/teer-med-ovanligt-roliga-namn.html

Anonym sa...

Jag är lite nyfiken på Victoria och Daniels planering inför bröllopet så jag skulle vilja dricka te med V och höra allt om hur det kommer bli på deras bröllopsdag.

Har länkat i min tävlingsblogg

http://molnboanna.blogg.se/2009/february/vinn-te-1.html

info@annakarlsson.se

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar! Har länkat till dig till höger i min blogg.

Anonym sa...

Jag skulle vilja dricka te med min syster! (vi bor 17 mil från varandra.)sällan så vi har mycket att ta igen och skvallra om!!:)

Anonym sa...

Hmm... Om jag fick välja helt fritt och orealistiskt så skulle det ju inte sitta helt fel att skåla i lite Thé med Johnny Depp. Fast då skulle jag väl spilla allt på mig istället. Så det skulle ju vara slöseri. :) Om jag ska vara lite mer realistisk så dricker jag gärna thé med min fästman och tillika blivande sambo (bestämdes i dag). Min kära dotter kan få vara med på ett hörn också, så att hon lär sig att dricka thé.

Ha det toppen! :)

Mail: tjenakexet@gmail.com
Länk: http://trapptrull.blogg.se/2009/february/vinn-the-i-skojiga-forpackningar.html

Anonym sa...

Jag vill dricka te med min lille hund Kalle och kompisar till oss båda, efter att ha varit ute och haft yorkpromenad och bus. Då smakar det riktigt gott med te!Oj vad jag blev fikasugen nu. jag bakade stora smarriga kanelbullar igår mums. Så jag behöver te!

http://kalleyork.webs.com/apps/blog/show/538161-dogtaggedtea-

Anonym sa...

Jag vill dricka te med min bästa kompis Regina, prata om allt och inget.
svartakatten@live.se

Malin sa...

Hej
Jag har ingen blogg utan har tipsat 3 vänner och skickat en kopia till dig.
Jag skulle vilja dricka te med Pär Holmberg för att jag brukar sitta och titta ut genom fönstret på vädret när jag dricker te.Med Pär kan jag även få vädret förklarat för mig och diskutera kommande väder och klimat.
Ha en trevlig söndag!
/Malin L
malinlofving(at)gmail.com

Anonym sa...

Jag vill dricka te tillsamman med dig på Lidingö BK samtidigt som jag delar med mig av mina bästa agilitytips.

Anonym sa...

Jag är med och har länkat

Anonym sa...

jag skulle gärna vinna te! jag skulle dricka de med min familj och vänner för att värma upp våra frusna kroppar! här uppe i luleå är det väldigt kallt fortfarande, just nu är det -20! Så te skulle sitta fint!

jag har länkat på min blogg:
http://survivor.bloggagratis.se/2009/03/01/1440186-te/

min mail är:
sara.nilsson@mbox317.swipnet.se

ha en bra dag!


/sara

Fröken Eko sa...

Hej!

Jag skulle vilja dricka te med min sambo :) Men bara om han varit snäll, om han varit dum (som idag när det var hans tur att laga mat, men jag måste göra det i alla fall) så dricker jag te själv ;)
Länkade med bild i min blogg.

/F

Linda sa...

jag vill dricka te med min dotter =) hon ser så rolig ut när hon får smaka te i pipmugg, hehe (hon är 19 månader)
Länkar i min tävlingsblogg;
http://lindisentavlar.blogspot.com/2009/03/te.html

Anonym sa...

Jag skulle vilja dricka thé med hela min släkt. Alltid när jag var mindre och vi var i sommarstugan så serverades det alltid kvällst thé utav min morfar, efter att stugan blev såld har det inte blivit något mer kvällsthé. Det vore mysigt att bjuda hem dom på en kopp thé!

Sandra sa...

Jag skulle vilja dricka te med min mamma som har genomgått en svår sjukdomsperiod. Allt är långtifrån över även om hon mår bättre.
Jag skulle vilja få just den kvalitetstiden med henne och sitta och prata om annat än dialyser, provsvar och sjudomar.

Kram Sandra

Elina sa...

Kul att man hamnade hos dig. Jag skulle vara med i tävlingen också hittar man en favorit kändis samtidigt. inte helt fel.
Så söta hundar du har förresten.

Jag skulle ta tet med mig och gå hem till min mamma som har butik hemma. Under tiden då hon inte har junder hade vi kunnat sitta ner o prata om allt möjligt samtidigt som vi hade kunnat njuta av ditt goda te.

Mvh Elina

Elina sa...

Glömde skriva att jag länkat här:
http://finaelina.blogg.se/tavlingar/2009/march/te.html

Marlene sa...

Jag skulle vilja dricka te med min sambo :-)'

JAg har länkat i min blogg http://busmammanvinner.wordpress.com/2009/03/01/tisdag-3-mars-klockan-1200/

LillaLiten sa...

Jag skulle vilja dricka te med min syster i vårsolen:-) Har länkat på min tävlingsblogg; http://segtsomkolatavlar.blogspot.com/2009/03/3-mars.html

// Laura

Anonym sa...

http://tavlingsdax.blogg.se/2009/march/vinn-te.html

Jag skulle dricka te med min kille. vi ses bara en gång i månade och vad vore mysigare än att smutta på en kopp te en tidig vårmorgon i den stora mjuka soffan.

Anonym sa...

Glömde skriva att även jag länkat till din tävling på min blogg:

http://agilitydream.blogg.se/2009/march/te-tavling-i-claudia-gallis-blogg.html

Motivering till varför just jag ska vinna teerna finns bland kommentarerna ovanför denna.

Anonym sa...

Jag bor långt ifrån familjen - som jag saknar nåt så enormt. Saknar mina te-stunder med mamma. En massa "mor-dotter" snack med härliga skratt och äkta känslor!
Så - jag skulle helt klart vilja dricka te tillsammans med min underbara mor!

Anonym sa...

Hejsan!
Jag skulle vilja dricka gott te och ha det mysigt med min sambo. Han är har en liten formsvacka och är väldigt trött och sliten. Skulle verkligen vara härligt med goda teer att mysa med!

Anonym sa...

Hej!
Jag skulle villja dricka te med Anders Bagge! han verkar vara en GRYMT rolig människa med nära till skratt!
självklart länkar jag på min blogg!

Mvh/Sofia

Madelen sa...

Vilka häftiga namn. De vill jag givetvis vinna. Jag har länkat i min blogg: http://madelen.bloggproffs.se

Anonym sa...

Jag vill mysa ner mej i soffan och dricka the med min älskade sambo.

SJälvklart har jag länkat i nom blogg: www.uppdragmamma.blogg.se (tyvärr så kunde jag inte få in bilden i bloggen)

Anonym sa...

Självklart vill jag bjuda min storasyster på teet Punky Pug, eftersom hon har 2 stycken själv nu och har haft flera tidigare också. Så det skulle vara lite häftigt att ta fram det teet!

Länkar från min blogg

Märta sa...

Jag skulle vilja dricka the med mina tre mysiga döttrar. Alldeles för sällan som alla kan träffas samtidigt eftersom vi bor lite utspridda. Har länkat också!

Anonym sa...

Hej!
Vi har fått lite mani på olika teèr. Vart vi än åker i världen, mest Sverige,(inte så ofta)så tar vi med något nytt hem. För mig och min familj man och 2 tonåringar så har vi inte provar dina teèr ännu men är MYCKET nyfikna på dem. Och jag skulle vilja dricka te med dig Claudia, för du verkar vara en så glad och sprudlande go tjej!
Länkar till min hemsida;))

Anonym sa...

Hejsan!
Har nyss hittat till din blogg!!
Dessutom älskar jag te!! Har dok aldrig sett dina teer någonstans förut?! Kan man köpa dem någon annanstans än här via bloggen (om man nu intevinner vill säga;))
Jag skulle vilja dricka te med min kära mamma, för det är så sällan vi ses sen jag flyttade från skåne till norrland! Hon är lika tokig i te som jag!
Jag har ingen blogg, men studerar och sprider ryktet om din tävlig på skolan!

Kram Linn

linn_martensson@hotmail.com

Anonym sa...

jag vill dricka te med min bror :)