tisdag 10 februari 2009

Tävling! Hoodie från Arctic Kid!

Tävling!
Nu kan ni tävla om en otroligt fin hoodie från Arctic Kid som passar bra till både kille som tjej!
Tänk dig den här till ett par små baggyjeans. Åh, vad fint! Storleken är 110.

För att tävla skriver ni en kommentar här om hur ni eller ert barn skulle vilja matcha den här tröjan.

Länka gärna om du har en blogg, har du ingen blogg så får du gärna maila 3 kompisar och skicka kopior till mig, inget måste, bara ett stort + i kanten ;)
(låna gärna den här bilden om ni vill)

Vinnaren dras på fredag 13/2 klockan 12!

Lycka till!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Den är ju supersöt. Vi skulle gärna matcha den med något riktigt tjejigt och eftersom Hello Kitty just nu är superfavorit blir det nog en rosa Hello Kitty-kjol och en rosa Hello Kitty-T-shirt. Än så länge behövs strumpbyxor eller tajts men snart är ju sommaren här!

Har länkat i min tävlingsblogg:

http://evamar.blogg.se/2009/february/barnhoodie-13-februari.html

//Linda sa...

Vad fin! Den skulle jag vilja vinna till min lilla grabb :)
Jag skulle matcha den med ett par riktigt coola jeans och hans svarta Harley Davidson t-shirt.
Det skulle vara så snyggt på honom :D

Och så har jag länkat:
http://linblogg.blogspot.com/2009/02/barnhoodie-132.html

Anonym sa...

Tävling hos Dennis: http://dennism.se/tavling-vinn-2-biobiljetter/#Kommentarer

Vinn biobiljetter!

Anonym sa...

Nu är min dotter visserligen bara 3 månader. Men det går fort, snart står vi väl där och behöver kläder i den storleken!
Tröjan var skitsnygg så jag chansar!
Jag skulle nog matcha tröjan med en jeansklänning på vintern och på sommaren en blommig! Klänningar funkar alla årstider på både vuxna och barn men man behöver nog strumpbyxor till vintern =)

Här har jag länkat. http://nindo.blogg.se/2009/february/tavling.html

Anonym sa...

Den är superfin! Jag skulle matcha den med en blommig klänning eller kjol med mycket vidd, leggings nu när det är vinter och stövlar. I vår ett par Converse till, supertufft!!

Har länkat i min blogg;

http://isas.blogg.se

Anonym sa...

http://tavlingsdax.blogg.se/2009/february/tavling-vinn-hood.html

Tipsat.

Ja eftersom mina tjejer älskar kläder men kanske just inte ännu har fått det där med vad som passar ihop kandet om de bestämmer bli hur som helst. Varje sak är ju fin för sig tycker dom.
Ett par tuffa jeans skulle mamma ha kräng på de små liven för att matcha hooden.

Anonym sa...

Det skulle, som farmor, va jätteroligt att vinna denna fina tröja till vårt barnbarn.Tror hans mamma kombinerar med tuffa jeans på den lilla "busungen".Det krävs tuffa kläder som håller, när Gustaf är igång.Hade varit så roligt överraska och säga att vi vunnit, något vi aldrig gjort.Mvh farmor.
lennart.almqvist@gmail.com

Anonym sa...

Jag skulle sätta på Oliwer ett par läckra mörkblåa, eller svarta jeans och en vit t-shirt. Skulle passa så himla bra!!!

Anonym sa...

Åh så snygg!! Den skulle ju Tabergs coolaste kille vara så tuff i. Min underbara brorson Tim fyller år 4 mars. Faster Jott/Dott/lott har fått order om mjuka paket...

Mamman sa...

Jag vill också vinna denna supersnygga hoodie till min obstinata och femåriga dotter.
Skulle kunna lura på henne mörkt marin, som för övrigt är jättesnyggt på tjejer, om jag låter henne matcha med en av sina tjejiga favoriter: sommarblommig klänning av snurrvänligt snitt... med ett par vita sneakers till, om jag får välja. Står hon för skovalet blir det prinessgympadojorna... =)
Blir jättetufft ihop med hennes numera jättestora tandglugg!!!
Kram o ha en bra dag.